Google Website Translator Gadget

Labels

Monday, January 9, 2012

Ganduri in noapte. Atasament. Iubire. The One?

 Fata din vis*, Degetzika,
Oare stie cineva ce este iubirea? Practic. Teoretic stim cativa, mai multi, mai putini. Iubire- Atasament. Mare diferenta. Inchidem usi, ni se inchid usi in dragoste. Am inchis atatea usi, mi s-au inchis atatea usi. Cand crezi ca ai ajuns la un nivel in care poti sa faci diferenta intre IUBIRE si ATASAMENT... ce crezi ca apare? Ma rog ce imi apare, persoana intai suna mai bine, doar sunt intrebarile mele in noapte. Da. Apare inca o IUBIRE. Dar oare nu e ATASAMENT? Dar daca e iubire de ce functioneaza ca un atasament, hmm... nenene... e iubire, imi place ce simt, e iubire, da e iubire... iubire? In orice caz ceva tot e. Da, ceva tot e, poate prea putina experienta, poate prea multa, poate o noua etapa in viata. Dar daca e o noua etapa in viata de ce suna la fel ca experiente trecute? Atunci inseamna ca nu este o noua etapa in viata? Dar ce este? Karma? Cand ai impresia ca ai "arso" apare ceva ce demo ca nu e asa. Apropo, cica NU exista NU pentru univers. Chiar daca stii, practica ne "omoara". Moment in care acel NU se materializeaza. Moment in care incepi sa crezi ca esti paranoic. Da, practica ne "omoara".
Apropo. Stie cineva cum sa schimbi "hardul" vietii? Stie oare cineva cu adevarat cum se schimba "windows-ul" vietii. Da, e o comparatie cu un calculator, dar primim "hard" cand primim ADN-ul parintilor, primim "windows" cand ni se transmite info de la parinti, bunici, prieteni ai lor care ne inconjoara. Apoi instalam "programe" intre 18 si 30, 32. Mai concret intre anii astia, asta pentru ca "programe" schimbam sau mentinem tot timpul in viata noastra destul de usor. In fine, da cred ca e al naibii de greu sa schimbi un "hard", un "windows". Pfff, cred ca situatia pare mai complicata decat in primele randuri cand credeam ca urmeaza totusi un raspuns. Mint, da mint, mi se intampla fantastic de rar, de fapt deloc sa fac asa ceva, dar da, ma mint ca ar fi urmat un raspuns. Dar am sa intreb ingerii. Cu siguranta au sa-mi dea un raspuns.
Acu... ei sunt respunsabili pentru ce imi transmit si sa imi transmita, nu pentru ce ineleg sau nu inteleg eu.
Aaaa... inca nu am terminat. De ce oare ne indragostim de o persoana prin cateva cuvinte spuse din suflet, da, doar prin cateva cuvinte.
De ce?
E atat de simplu sa te indragostesti, dar atat de complicat sa treci peste daca ti se inchide usa(oare s-a inchis?).
De ce?
De ce apar anumite persoane in viata noastra? De ce ne indragostim de ele desi stim ca e gresit.  Sau nu e? Avem o sansa totusi? Da, exista o sansa, merita sa incercam. Dar inca odata... de ce e atat de greu cand raspunsul este NU. Dar daca este Da? De ce ne grabim? Unde ne grabim? Dar daca... pfff prea multi daca... prea multe intrebari de ce. Or nu...
Atasament... IUBIRE.
4DegetzikaUknowWho, LuvU

p.s. la un moment dat, chiar daca ne insusim cunoastere despre principiile vietii, legile universului... devenim victime ale propriilor convingeri... oare pana cand? oare pana intram in etapa finala a vietii? oare pana o(il) intalnim pe... THE ONE? oare THE ONE este cea(cel) aleas(a)?

next day...)))
THE ONE,
Da, THE ONE! Ce te faci cand o intalnesti(vorbesc acum la persoana intai... eu)? Ai spune... logic, faci tot posibilul sa devii... aaa, sa devii un intreg. Jumatatea ta, jumatatea ei, amandoi... un intreg. Da. Da, logic, teoretic, dar practic? Ce te faci daca este ceva ce la prima vedere pare o relatie... imposibla. Da, stiu, faci ca totul sa fie posibil. Dar daca posibilul este imposibil? Daca, daca, daca... daca pfff, daca...
Da, am intalnit-o... THE ONE. E exact cum mi-am imaginat, chiar mai mult decat atat... un feeling inconfundabil, iubire. Oare e iubire sau atasament, cred ca iubire, cred ca iubire, acum sunt convins ca e iubire. Daca... la naiba, atata daca... da, da... dar daca ea nu-si da seama ca si eu sunt THE ONE pentru ea? Poi... hm... ce pot sa mai zic... sa tac, sa iubesc, sa merg mai departe, nu... nu, sa fac tot posibilul... da sa fac imposibilul posibil! Da, da... da... Hm... inca ii simt buzele si parfumul, mirosul pielii... Un feeling inconfundabil... da...
Mi-a spus sa nu am asteptari... dificil... e ceva ce nu am programat sa am, sa simt... sa fac... e ceva ce... nu pot explica, exact ca si in momentul in care am vazut lumina... da, lumina, dar despre lumina, despre ACASA, am sa povestesc data viitoare, promit... curand, cu siguranta cat de curand... e acelas feeling cu iubirea pe care o simt acum. Cand am intalnit-o pe-a mea... THE ONE... da, acelas feeling cu lumina...  Sper sa mai fie un... next day, sau next time cand am sa scriu, da sunt un INTREG. Anyway... multumesc ca ai aparut Degetziko... te iubesc. Ce simplu suna, dar cat de frumos... te iubesc, te iubesc... da, te iubesc!
4DegetzikaUknowWho, LuvUsoMuch!!!

p.s. ma bucur, da ma bucur. pentru ce? ma bucur pentru ca totul este complicat, ceva simplu oricine poate sa rezolve, ceva complicat insa... hmm, ceva complicat imi aduce exact ce vreau, ceva ce sa tina in timp! unde mai pui ca daca era simplu, daca totul ar fi fantastic de simplu, cel putin in acest plan in care traim, cred ca ne-am plictisi...

a few days latter...)))
DA, NU, NU STIU...
o parte din mine spune DA,  cealalta parte-mi spune NU, asa ca... NU STIU... (oare a evita ce inseamna?)
dimineata DA, dupamasa NU, seara DA, and so on...
astea-s raspunsurile primite. raspunsul meu e copy paste CNN. no comment. click from one side only? might be. otherwise you'll look4me2. anyway...
D.stillLuvU!
p.s. invataminte- daca crezi ca ti-ai intalnit jumatatea, inainte de a face orice miscare pastreaza cel putin un as in maneca.
few hours after... e distractiva situatie in ciuda faptului ca pare fara iesire... e bine de stiut ca chiar daca nu mai ai nici un as in maneca mai exista si JOKERUL. acu... totul e sa stii cum sa-l folosesti, ha ha h ah

*fata din vis... o poveste interesanta din meditatiile mele. am sa revin la timpul potrivit si cu fata din vis, dar si cu altele... toate la timpul lor

No comments:

Post a Comment