Google Website Translator Gadget

Labels

Sunday, May 22, 2011

Prosperitate

   "Stiu ca a prospera inseamna a creste spiritual in toate dimensiunile. Dumnezeu prospera in mine acum, in mintea mea, in corpul meu si in toate afacerile mele. Ideile lui Dumnezeu se reveleaza in mod constant in mine, aducandu-mi sanatate, bunastare si manifestare divina perfecta.
   Ma infior acum cand simt viata lui Dumnezeu cum patrunde in fiecare atom din fiinta mea. Stiu ca viata lui Dumnezeu este vibranda, ca ma sustine si ma intareste. Am acum un corp perfect, radios, plin de vitalitate, energie si putere.
   Profesia mea este o activitate divina. Ea este treaba lui Dumnezeu, si de aceea ea este plina de succes si prosperitate. Imi imaginez si simt gratia Sa patrunzand in tot corpul meu, in mintea mea si in tot ceea ce fac. Inalt multumiri si ma bucur de toata aceasta viata abundenta." Joseph Murphy- Secretele prosperitatii

No comments:

Post a Comment