Google Website Translator Gadget

Labels

Tuesday, April 12, 2011

 "Oamenii sunt pasari cu aripile crescute inlauntru" Nichita Stanescu

 Am gasit si quotes-ul despre care vorbeam in prima postare asa k am sa-l postez mai jos.
 "Nu ceea ce nu stim ne impiedica sa avem succes; ceea ce stim si este incorect reprezinta cel mai mare obstacol." scriitorul Josh Billings Acum... se pare ca mai important este sa ne dezvatam decat sa invatam ceva! Sa schimbam un tipar fals cu unul care reprezinta adevarul, ma rog, adevarul nostru. Eu cred ca atata timp cat cunoastem doar cateva legi omenesti si nici una a universului, tiparul nostru va fi ca atare iar noi vom avea o viata haotica fara sa stim si de ce. Referitor la acest "quote" am sa postez la rubrica "povesti cu talc" o povestioara despre Omul de pe stanca si Dumnezeu. Era fara nume asa ca am denumito eu asa.

No comments:

Post a Comment