Google Website Translator Gadget

Labels

Wednesday, March 30, 2011

My post, my way of thinking! Cum Functineaza Viata, sau... Si TU Esti Dumnezeu!

   Da, cum functioneaza viata. Pare atat de simplu, doar stie toata lumea cum functioneaza viata. Eu cred altceva in aceasta privinta. Cred doar ca lumea doar crede ca stie cum functioneaza viata. Exact acelas lucru am crezut si eu. Fals. Ei bine, cat se poate de fals din pacate. Spun din pacare pentru simplu fapt ca exista unele persoane care au avut mare grija acum foarte foarte multa vreme sa fie asa. Dar prefer sa ma ocup doar de ceea ce tine de calea mea, de lumina, punct Hm, dar oare am dreptate? Ce credeti? Exista de fapt intuneric sau este doar o iluzie a noastra si suntem AICI doar ca sa ne dam seama de acest lucru... In fine...
   Deci, cum functioneaza viata? Daca ceea ce cunoaste marea majoritate a lumii, si implicit ceea ce am crezut si eu este fals intr-un procent destul de mare, atunci cum functioneaza? Care sunt pasii care ne pot duce spre-mplinire? Ei bine, spunea cineva cum ca esuam in viata de foarte multe ori nu pentru ceea ce nu cunoastem ci pentru ceea ce cunoastem si este fals. Uite, in sfarsit ceva adevarat. Fraze gen, sunt gras(-a), asa a dat Dumnezeu si asa o sa raman, cum o vrea Dumnezeu sa fie asa sa fie, eu pot sa fac sa fiu si sa am doar cutare si cutare lucru in viata, sunt sarac(-a) si asa o sa raman, banii nu cresc in copaci, doar cei bogati au si vor avea bani, cine are bani este pacatos, banii sunt murdari si asa as putea sa continui pana maine dimineata dar ma opresc aici deocamdata, oricum e dimineata deja, foarte dimineata.
   Eu sunt audodidact in aceasta privinta, studiez spiritualitate si ceva psihologie de vreo trei ani si pot sa spun concluzia la care am ajuns. Adevarul meu, adevar care poate sa fie si al tau or ba. As simple as that cum zic americanii. Deci, sa n-o mai intind atata, concluzia la care am ajuns in acesti cativa ani este ca TU, da TU, de fapt si TU esti stapanul vietii tale. Si TU esti Dumnezeu. Concluzie care a ajuns sa fie intr-un final titlu de carte pentru mine. Cam atat pentru astazi. O mica introducere. Deci cine vrea sa mearga mai departe cu mine pe aceeasi carare sunt bineveniti sa vina cu pareri or completari. La urma urmei toate drumurile duc la Roma. Iar daca am avut o scurta introducere a subiectelor care urmeaza, vreau sa am si un sfarsit la fel de important ca si inceputul. Vreau doar sa spun ca sunt si eu un sustinator al ideii ... Daca vrei schimbare incepe cu TINE!!! Are valoare practica indiferent cine a venit cu ideea, la urma urmei tot Dumnezeu din noi a scos-o la suprafata.
Prosperitate va doresc.
Cristi.
contact: spirit_liber_lumina@hotmail.com
             spirit_liber_lumina@yahoo.com

No comments:

Post a Comment